Володимирська районна рада - офіційна сторінка

Волинська область

Громада на території міста Луцька отримали понад 41 мільйон гривень роздрібного акцизу

Дата: 19.08.2022 10:53
Кількість переглядів: 163

До місцевих бюджетів громад на території Луцька у січні-липні 2022 року сплачено понад 41 мільйон гривень акцизного податку з роздрібної реалізації підакцизної продукції.

Сума сплаченого роздрібного акцизу на 8,7 відсотка перевищує минулорічні показники.

Лише товар, що перебуває у легальному обігу, відповідає стандартам якості і не становить загрози життю та здоров’ю споживачів, - наголошують у податковій службі краю.

Перевірити законність реалізації алкогольних напоїв чи тютюнових виробів може кожен, якщо поцікавиться у продавця про ліцензію на такий вид діяльності.

Нагадаємо, що в умовах дії воєнного стану Державна податкова служба забезпечує контроль за діяльністю суб’єктів господарювання сфери торгівлі, ресторанного господарства та послуг шляхом проведення фактичних перевірок.

Насамперед, перевірки закладів торгівлі та громадського харчування проводяться за скаргами громадян, у яких повідомляється про відмову суб’єкта господарювання у можливості проведення розрахунків за придбані товари (послуги) платіжною карткою, незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної продукції.

Якщо Ви володієте інформацією про реалізацію, зберігання пального та фальсифікованих алкогольних напоїв і тютюнових виробів, немаркованих марками акцизного податку встановленого зразка, реалізацію таких товарів особам, які не досягли 18 років, чи торгівлю пальним, алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій, варто повідомити про такі факти за номером (0332) 777-152 (управління контролю за підакцизними товарами ГУ ДПС у Волинській області). Своє повідомлення Ви можете також надіслати поштою за адресою: м. Луцьк, Київський майдан, 4 (конфіденційність гарантується).

Сектор інформаційної взаємодії Головного  управління  ДПС у Волинській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора