Володимирська районна рада - офіційна сторінка

Волинська область

На Волині майже 98 відсотків декларацій платників податків подається  через електронний кабінет

Дата: 04.09.2023 12:12
Кількість переглядів: 334

За підсумками січня-серпня 2023 року платники податків Волині подали в електронному вигляді майже 303 тисячі декларацій. Це 97,9 відсотка від загальної кількості звітів, що надійшли на опрацювання фахівців ДПС.

Звітування в електронно вигляді – сервіс, що нині однаково популярний серед платників податків-фізичних та юридичних осіб, оскільки дистанційне подання звітності – більш сучасна форма взаємодії з контролюючими органами, - констатують у Головному управлінні ДПС у Волинській області.

Зручність інформаційних сервісів ДПС, зокрема функціональні можливості Електронного кабінету дозволяють на якісно новому рівні спілкуватися з податковою службою та виконувати податкові зобов’язання без особистого контакту з податковим інспектором. Цей момент важливий, оскільки виключає суб’єктивний чинник, відтак - корупційні ризики, - наголошують у Головному управлінні ДПС у Волинській області.

Державна податкова служба систематично вивчає потреби платників податків і постійно  працює над удосконаленням функцій і сервісів Електронного кабінету, втілюючи кращі інформаційні рішення.

Зокрема, пропонуємо дізнатися про  сплату податків через Електронний кабінет із тематичних презентаційних матеріалів за посиланням: http://tax.gov.ua/media-tsentr/prezentatsiyni-materiali/673061.html.

Довідково: з початку року волинські податківці отримали на опрацювання 309,5  тисячі звітів, з яких майже 303 тисячі – в електронному вигляді.

Нагадаємо, що ДПС запропоновано бізнесу сучасне та безоплатне програмне рішення (ПРРО), що призначене для реєстрації розрахункових операцій та пристосоване для операційних систем Android, iOS, Windows, Web.

Це програмне рішення розміщено у відкритому доступі на відповідних цифрових платформах.

Сектор інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Волинській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора